Vänner

Vänner. Har vi alla. Alla har nån vän. Det tragiska är att ALLA inte har en SAN vän. Och det tycker jag är skit tråkigt. Att ens höra att det finns nån som inte har en ända san vän. Asså det går inte knappt tänka så. " Jo ofc måste alla ha iaf minst EN san vän" tänker väl vissa av er. Men det finns faktiskt dom som INTE ens har EN san vän.

Jag älskar mina vänner/bästa vänner mest i hela världen. Kan inte leva utan en vän elr en bästavän. Går inte! Kommer aldrig göra det! Kan inte peka ut vilka som är mina bästa vänner och vilka som är mina vänner. Kommer inte heller göra det. Speciellt inte på internet!

jag tror inte EN ända människa kan hålla EN hemlighet. Asså, om en person säger en hemlighet till en annan, då säger väl hon den till hon hon litar på och hon säger till den personen hon litar på. Kan ofc vara killar också. Asså usch fy och blää på er som håller på så och pratar skit om andra bakom ryggen på en!

Jag LOVAR alla tror att skitsnack aldrig kommer fram. Tvärtom helt enkelt. Det kommer ALLTID fram. Hur man än vrider och vänder kommer det alltid fram. Tycker själv det bara är synd för personen man pratar OM. Asså seriöst hur lågt äre inte att prata skit om nån. Visst alla har SAGT någonting om någon. Men om man söger t.e.x "såg du hennes skor, dom var inte dirket så fina, inte fula heller bara inte min smak" Det tar VERKLIGEN inte jag som skit snack. Skit snack tar jag typ som "Asså den bchen är helt dum u huvvet, asså hur fan kan man ens säga så till nån då har man problem". DET är skit snack. Alla tar ju skitsnack på olicka sätt. Så egentligen äre bäst att inte ens prata om nån.

När jag kom till Odenskolan, var det en tjej som sa till mig att killar går inte att lita på. Visst, det beror på vilka slags killar, man vet inte vilka man kan lite på och inte. Det finns några killar (tjejer) som har "svikit" mig och sagt hemligheter jag har sagt till dom. Asså den känslan är den värsta som finns. Finns typ ingen värre.

Och sen bitchblickar. Vet inte hur nir blir när ni ser nån tjej/kille bitchblickar er. Men jag blir asså grymt arg. Men asså tänk er själva den dära perfekta i klassen bitchblickar er när ni har ROLIGT, asså gör någonting ROLIGT i livet, så får du en bitchblick (i skolan) Jag vill själv gå fram till personen och klappa till den och säga "sluta bitchblicka mig och gör någonting roligt med ditt liv"!! Haha men det är bara som jag är. Ofc skulle jag inte göra det, men skulle vilja. Ena värsta känslan är också när man får en bitch blick av sin bästa vän. Elr av nån äldre i skolan. Kanske för kläderna elr nåt. Omg det känslan säger jag bara. Pinsamt säger jag bara.





Heres comes a FIGHTER   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0