Tjockamockapapa

Har suttit nu och har gjort ett lånt inlägg om vänner som kommer upp imorrn (y' Var ju på tiden att det kommer ett lånt inlägg om en sak. Ska kanske göra lite mer imorrn ifall jag hinner göra på morgonen, om jag vill säga ;)

Sitter och lyssnar nu på En dröm - Aleks. As bra och känslig låt! Måste alltid har musik när jag bloggar, så jag lan tänka medans jag skriver om massa saker. Sen väljer jag ut dom sakerna jag vill sak komma ut på bloggen, och som hela världen kan läsa om dom nu vill det. Så japp.

Imorrn blire lång dag i skolan ;/ Men ändå ganska roligt! AMMMAGGGADD kom ju på nu att vi ska visa upp en teatern på skolna på osndag. Eva och Adam då, fett pinsamt jag ska va Jonte xd Men aja jag klagar inte (längre) Men ni, vi hörs mer imorrn och hoppas på en till bra dag ;)




Tider man ALDRIG glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0