Svea, tjuvar och vardag...

Hejsan hopsan. Mår ni bra idag? Idag känner jag att det är ganska flumm :D Funny funny very funny. Ahh, men ni får det inte bli FÖR flummigt. Så nu blir det seriöst. Haha går inte ;) Men nej nu får vi sluta! Idag är det redan fredag. OMG känns inte som det. I helgen sover Linnea hos mig = awsome as jätte kul! Elr ja, imorrn kommer hon och sover hääääär. On my place. As nice jue! Räkna inte med mycket bloggning, kanske slänger in nåt videoinlägg kanske kommer massa bilder.

image description

Fick just reda på att det kanske har vart här hos oss inatt, och tagit sönder var lampa. Asså utanför vår dörr finns det en lampa, glaset som finns runt lampan är på sten marken, lampan har också ramlat och nu hänger det bara lite sladdar från den dära. Fett scary. Men jag menar, hur kan glas klarat sig om det ramlar på marken, stenmarken elr vad man ska säga.



Snart kommer morfar och elisabeth. Det ska bli fett kul. Dom kommer den 17 maj. Då ska jag få nya skor av morfar. Svea skor, dom är grymt as snygga. Alltså min morfar är vd för sko företag så jag får massa skor av han, han jobbar just nu med svea, asså dom sammarbetar med skor. Såhär tror jag dom ser ut som jag kommer få.



Snygga va? Om inte dom hära skorna. alltså om dom inte ser ut såhär dom jag ska få, kanske dom ser ut såhär

                                           

Alla var ju snygga så spelar ingen roll vilka jag får! ;) När jag får mina svea skor kommer jag har det här av märket svea...

    <----- Jag har en sån i rosa.



Och sen ska mina skor vara med här också, jag lägger upp hur dom ser ut när jag fått dom, alltså den 17 maj :D

Ni få ha en grymt bra dag så hörs vi senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0