Saningar...

1. Jag ÄLSKAR djur
2. HATAR djurplågeri
3. Kan inte leva utan musik
4. Är INTE bäst i klassen, men inte dåligast heller
5. Får skuldkänslor JÄTTE enkelt!
6. Det var INTE kul att ramla i taggbusken igår ;)
7. Det var super pinsamt när jag råka ta sönder en tallrik hos olivia
8. Har ingen favvolåt
9. Har inte nån direkt förebild
10. Jag försöker göra en låt på piano, men failar hela tiden xd
11. Förrut trodde jag, om jag hade en likadan blogg som Nellie skulle jag få en lika stor som henne. Men tvärt om vare så nu kör jag min egen väg!
12. Killar som bara går efter utseende går FETT bort för mig!
13. Jag gillar inte så mkt facebook
14. Jag har börjat med bdb nu igen, lägger typ ut kort hela tiden xd
15. Lyssnar på the wanted-glad you came



Im glad you came <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0