Random..

Igår var en grym dag alltså! Fett kul vi hade! Tog lite bilder också, men dom fick inte visas ;) Så ni får tyvärr klara er utan bilder från igår... Men tror inte direkt ni dör av det (?) Aja, men lukas och jag hoppade,gungade körde motorcykel. kolla lite på film, åt, gick ut och gå med hästen, skrattade och hade sjukt kul. Haha måste göras om!

Idag då.. Hmm händer idag? Sandra och mamma ska iväg som vanligt (eftersom det är onsdag) och jag ska va hemma. Ut och gå med hästen,fixa hästen, kolla till kyckligarna och ja... Finns iförsig massa att göra. Finns också massa att skriva om, bah att när jag väl sitter framför datan har jag typ glömmt vad jag ska skriva... Så ja, därför blir typ alla inläggen så dåliga. Men aha this is my blog! Jag har inte tvingat er att läsa den, men om du vill läsa den får du gärna göra det, men kommentera inget dumt elr nåt, för då kan jag lika gärna ta bort bloggen... Aja inga sura miner idag elr nåt. Vill skriva ett deepshit inlägg, men vill inte göra det för vill inte ha några sura miner, så det för vänta. Solen skiner idag och därför är det en bra dag (y'

image description

Så kom igen, sola,bada och hare skoj medans solen är framme ;) Fast tror iförsig hela dena vecka blir massa sol ... xp

Hejdå hare bäst tills vi ses näst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0