Jag bloggar som en kratta ;s

hellu! How r you? im good! Sry för dåig updatering. Har inte bloggat på 24 timmar och en halv timme :( Skulle bloggat tidigare, men min data fuckade upp sig så det gick inte ;/ Men aja, har pappas data nu :) (y'

                                                     Kort om min dag :
Gick till skolan idag och hade det trök som vanligt typ. Gjorde inget speciellt där. Men efter skolan gick jag till dagis och vänta på mamma. Jag,Filippa och mamma skulle till en sommarfest i sportstugan (det var något dagis sak) Jag träffade min kompis Thea där ovh vi vär. Efter det pkte vi hem till henne och körde singstar var kul, och jag van hela tiden xD Haha ;*

Ska kolla på film nu men see you later aligater!

(har ingen bild, bloggar på pappas daaaaata)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0