för er som tror

För er som tror jag förösker vara Nellie elr att jag poserar som henne. Ni ska se vad som är skillnaden!



                                                          image description

                               image description

visst finns det likhet här. Men jag härmar inte Nellie. För får man inte ha sin hand i sitt hår eleh?

                           image description

Jag menar inget ila menat till Nellie. Ofc not! Men jag vill bara visa att jag inte härmar henne! Jag är Emma och hon är Nellie, lixom ingen likhet. Men på bilderna tänker väl ni då, men asså jag tar bara lite bilder med olika poser sen väljer jag ut dom finaste, elr dom som jag vill visa på bloggen.

Hopppas ni vet nu att jag inte härmar Nelllie med nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0