TO LONG

Usch! Vart borta TO LONG från bloggen. Men jaja det får bli så ibland. Hade inte tid med tidinst för hade för mkt att göra! Igår var jag hos Frida, efter skolan till ahh vet inte hur länge. Det var iaf JÄTTE kul! Sen idag hämtade pappa mig inann 10 för skulle vara med Albin (<3) och det var skit kul! Innan vi åkte så hade jag fullt upp, med att packa upp väskan göra stallet rida och allt typ xD Kändes som om jag gjorde typ 1908 saker i minuten (?) Men det var helt okey faktiskt. Sen duschade jag och gjorde irodning mig, och sen åkte jag då till älsklingen. Och JA jag har två älsklingar ;) Men jag var hos honom i typ 4-5 timmar. I två timmar hade vi inget att göra, så vi typ prata och fösökte få kort på varandra xd Men det gick inge bra ;p Aja älskar dig Albin!!<3:* Får se när vi kan göra nåt nästa gång! Men sen kom jag typ hem och har städat lite. Anars var det mello hela kvällen. Skit nice! Jag hoppades på Danny faktiskt. Elr Molly, låten var så GRYMT bra! Fast alla var bra där! Nu ska jag typ kolla fb och allt vad man nu har, sen blire film typ. Ahh får se, men hörs sen :* Puss hej <3



Goodigoodi :*

Kommentarer
Postat av: Clara Grill :)

Lägg upp massa bilder på dig och Albin, och sen hur ni träffades osv :D

2012-03-12 @ 20:43:29
URL: http://claraagrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0