När jag går ner

Godmorgon :D Sitter här nu och har gjort iordning, gjort det som jag brukar hinna när jag går upp halv 7. Lyssnar på Norlie & KKV - När jag går ner. Det är typ 20 min tills vi ska gå. Ska när snart och packa väskan. Men ja, tänkte ta det här nu på bloggen för er alla som undrar vad som hänt med min hand för fick ganska många frågor om de på fb...



Vi sprang inomhus och typ jaga varandra xd Men sen vare en kille som heter Fredrik som jag jaga sen stängde han en dörr på mig, så tog jag imot med min handled. Det var en kant på dörren fast det var inte vass xD Men jag lyckades iaf skära mig på den. Så först gjorde det bara ont och jag bah typ, nej men jag vill inte ha nåt plåster! Haha jag vart GANSKA sur då ;) Men iaf, sen gick vi till skolsyster (elr ja det var en kille) och han var as duktig, ja det är klart för han var en riktig läkare. Men då tog han på skit mycket på handen (bandage någoting under typ som nån bummollsgrej), jag trodde jag bara skulle få ett plåster sen vare klart. Jag får ta på plåster på lördag. Och jag har skit ont när jag rör min hand, elr typ böjer den och så xd

konstigt? Ahah neej. Ska nog sluta skriva innan jag flummar ihjäl. Puss hare bra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0