Mina mål...

Mina mål med mig själv. Ja ni, ganska svårt faktiskt.
Kanske inte vara så dryg, asså tå bort attityden HELT!
Vara mer med Lords Piccolo <3
Vara mer med älskling! <3

Det är två stycken som brukar "tävla" om vem som är med mig mest. Och det är ganska jobbigt, men då gäller det för mig att inte gå upp över huvudet, det vill säga att inte vara snobbig, att inte vara med den andra mera och ja ganska svårt att förklara, vissa kanske förstår. Så ett mål är såklart att försöka förklara för dom att jag älskar båda lika mycket (mina kompisar), ingen betyder mer än den andra, och ja såna där basic saker. 

Sen finns det väl mer saker som jag inte kommer på nu... 



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0