Min dag...

Idag är det den bästa dagen in my life! Jo för att den blir såhär....

Efter skolan hänger Annie med mig hem, vi går till stallet och tar en promenad med pricken på ungefär 40 minuter. Och så gör vi nåt i stallet. Efter det går vi in och duschar och gör iordning oss, sminkar oss fixar håret och kläderna. När vi är klara åker vi kanske in till oden och går på nån pizzeria och äter, och kanske träffar Annies pojkvän innan också. Sen tror jag vi går till discot (Y) Och SÅKLART träffar jag min Albin på discot!<3 När discot är slut åker vi till Annie sen sover vi där. Och det blir fett nice (Y) Kommer inte tyvärr inte hinna blogga, elr jo kanske, men kanske anars bloggar hos Annie typ vid 12 tiden eller nåt.

Så ser min bästa dag ut. Sen anars är det bara en helt random dag. Men på skolan är det nån sång sak idag. Jag är med där, och ifa man gillar att sjunga elr att man sjunger, så får man hjälp med sin röst där och typ att man sjunger låtar och ahh. Nästan som en kör fast inte riktigt. Hare bra så hörs vi sen puss hej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0