make this...

... day a good day today? :) Åhh jag vill VERKLIGEN rida pricken idag när det är mycket sol och inte blåser. Bara vara med sin älskade mysiga häst <3 Livet! Men jaja det får vi väl la se sen, vare blir för väder. Jag har iaf på mig

Löshår
Jeans tiaghts
Svart tröja
En jätte mörk grön tröja över
Vita strumpor med en rosa rosett

Dagens musik: He could be the one - Hannah Montana

Tycker låten är skit bra och lyssnar på den jätte mycket nu :) Haha ska man ta och skämmabort sig och ta med sig ett par solbrillor? ;) Haha neeej, men skulle vilja! Bussen kommer om typ 20 minuter så ska gå om kanske tio minuter en kvart :) Idag blire helt vanligt, elr såklart jag kommer tillbaks till skolan (Y) Mohaha stackars alla mina klasskamrater, nu kommer det inte bli bra arbetsro igen... ;p Haha men jag hör inge klagomål ;) Nu ska jag skriva klart ett inlägg, elr iaf forsätta på det, så får vi se ifa det kommer upp idag imorrn, elr nästa vecka <3 Hörs sen ;*

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0