Ibland är det svårt

Hejhej bloggen! Ibland är det verkligen svårt med att komma på en rubrik, så den får heta som den heter ;) Morgonen har vart bra, och gått upp ungefär halv 8 sen släppte jag ut hästarna och sen åt och frukost och har bara chillat. Så inte mycket jag gjort och kommer inte göra mycket heller. Jag har gjort en video om min älskade Lords Piccolo som kommer upp senare (Y) Det tar skit snabbt att göra en video på det programmet jag änvänder nu än det förra. Fett nice (Y) Ska nog ta och baka chokladbollar eller nåt, är bara så sugen på att göra nåt, får se vad det kan bli! Gillar ju inte choklad sådär super mkt, så vi får se ;) När Sandra kommer hem ungefär 13.00 (det är PLEM idag i skolan, vi får sluta några timmar tidigare) så ska vi rida ut en sväng. Bara skritta, och så. Ta det lugnt och vara med vårå små ponnisar <3 Det är livet... För er som inte vet så hade jag köttelfeber förra sommaren HELA sommaren, så kunde inte rida elr någonting på sommarlovet. Låg i min soffa dag in och dag ut. Och det är nog det värsta jag har vart med om! Usch, dumma sjukdom. Imorgon ska jag iaf till skolan, ska tvinga mig xD Nej, men om jag mår bra och pigg, så ska jag. HAHA PIGG?! Somnade klockan 21.00 igår och vaknade 22.00 igen ;o Ville se 1 program som började 21.00 och slutade 22.00 Det var INTE kul det heller! Men nu ska jag bara sluta skrivbabbla och sätta på tv och kolla om det är typ top model elr nåt. See you later :*<3

image description

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0