Hemma again...

Hej på er. Haha har ni märkt att jag nästan alltid börjar alla mina inlägg med "hej på er" elr "hejhej" ? Haha men vad ska man anars börja med lixom? ;) Idag blir jag hemma igen för är jättejätte trött och orkar inte så mkt, så det blir skola imorrn för min del. Och då hopas jag att min kropp ska vara piggare och så så jag kan gå. Vill VERKLIGEN!! Idag ska Sandra till skolan och hon kommer hem runt 4 så jag kommer fixa i stallet sen rida Lords Piccolo också. Elr ja skirtta. Han ska ju skrittas hela dena vecka :) Nästa vecka ska vi nog komma igång. Det är så tråkigt att vara sjuk ensam! :( Kan inte jag komma till nån? ^^ Haha nej det orkar jag tyvärr inte XP Jag är typ helt död. Aja men vi höres sen? Tjaedou (?)


Kommentarer
Postat av: isabella♥

Så söt blogg du har! lust med kanske ett bloglovin byte? :D kram

2012-03-07 @ 13:47:42
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0