En bra kompis ska vara...

Min "dröm" person skulle vara såhär typ....


Skulle ha FETT dålig humor! Samma humor som jag, skrattar typ när man känner för det och typ att man inte bryr sig ifall men blir utstirrad.

Göra crazy saker. Som jag gör typ hela tiden. Igår höl jag, Annie och Frida på och larva oss i korridoren xd (?) Say whut? Men det var typ en korridor som ingen gick i... haha men iaf, lite sånadär crazy saker!

Personen ska INTE typ vara frökens ängel elr så. För om man är med mig så blir man tyvärr inte de ;/ Haha nej skoja, men asså h*n ska inte vara helt perfekt och så, för det är bara tråkigt!

H*n ska typ busa hela tiden elr så. Vara rolig på lektion och på rasten typ bah vara helt chill. Vara en fett rolig person helt enkelt! ;)

Vara ärlig! Det är det viktigaste! H*n måste vara ärlig och man måste kunna lita på personen, anars så är det inte äkta vänskap! 

 

Där passar du in <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0