dum på riktigt!

Asså det är sjukt! Hur kan Rihanna vara sams, och samarbeta med hennes föredetta man som MISSHANDLADE henne?! Det är sjukt! Usch, det skulle ALDRIG jag bli! Inte ens komma på tanken! kolla på bilderna innan och efter hon blev misshandlad...



Hon ser sjukt bra ut, och är en söt kvinna elr vad man ska säga ;o



Och lixom efter?! Vet inte hur hon ser ut nu, men jag har typ hört att misshandeln var typ vid 2009. Så hon ser ju typ normal ut nu. Men asså gud vad hämskt!! Och nu blir sammarbetar hon med Chris brown igen. Hon är dum på riktigt. Elr vad tycker ni? This is sick...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men emma, bara så att du vet, ja han gjorde fel, men det han gjorde får inte komma ut på deras karriärer. asså jag menar, dom sammarbetar såklart för deras karriärer. asså du kanske fattar vad jag menar eller?

2012-03-31 @ 21:47:55
URL: http://girlmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0