Det kommer aldrig funka...

jag tror tyvärr inte bloggandet kommer funka om man inte kan blogga från mobilen. Jag FÖRÖSKER verkligen med att det ska funka från mobilen, men det vill inte :'( Men jag SKA få det och funka om det är det sista jag gör. För då blir mer inlägg på bloggen och så. Mer inlägg på bloggen = bättre! Så detta SKA funka, försöker verkligen, tror jag har rätt nr till blogg.se men det vill iaf inte funka, och varje gång jag ska logga in från mobilen och blogga måste jag göra samma sak som jag göra på datorn och det tar ett tag innan man har kommit in på blogg.se från mobilen. Men hoppas verkligen ska ska kunna funka så snart som möljigt så jag kan blogga till och från skolan. Och det blir fett nice, och typ 3 inlägg mer på bloggen, inte illa va?



Och föresten har lite bloggtorka så vill ni läsa om något specielt säg till, t.ex hur jag och Albin träffades, vad är mina drömmar, vad är mina mål med livet och hästarna, ja det finns massor, men när man väl sitter framför datorn och ska börja blire helt tomt i huvudet ;/
Okej men ni får ha det så bra så hörs vi!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0