Deepshit...

Hej på er. Kanske inte det längsta inläggning som jag gör, så därför håller jag på med ett ganska lång deepshit inlägg. Kanske blir klar med det ikväll elr imorrn. Kommer upp iaf när det är klart :) Är lite tankar och mina fellings...






Idag blir det en bra dag. Eller vad säger ni? Jag ska fixa min dag bra idag. Ska prata med en kompis om lite privata saker, kanske kommer med nåt i deepshit inlägget, nobodys know! ;) Nej men det ser ut såhär min dag...

Skolan
Prata med en kompis om lite privat saker...
Ta hand om min älskade häst
Gå en promenad med min älskade häst
Kolla klart på spy kids 2
Sova



Min söta prick! Mitt mål med honom det här året, är att hoppa LA i september. Får se hur det går. Och kanske då ska vi åka på ett meeting, och hoppa lite grejer där. Haha vet inte än men det kommer mer info sen! Typ i oktober xP Han är för söt min älskade prick. Skulle kunna äta UPP DIG ;* Mina mål med mig själv, ja ni det kommer i ett annat inlägg ;) Hare bra så hörs vi när vi hörs ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0