Blir inte glad om ni tror det

Hej! :) Vad gör n u då? Jag har grymt mkt lust att blogga,blogga,blogga,blogga!!! Göra ett jätte långt inlägg och så. Men hinner inte för Ida kommer oh vi ska sova i ridshopen! kuligt kuligt! :) Ville bara säga att jag blir INTE glad för äkliga pedo kommentarer... Tex som den jag fick ett tag sen

Dina magbilder är så fina alltså så fin mage. också när du inte har heltäckande outfit så man ser dina kurvor. Följer din blogg varje dag o blir ledsen när det inte kommer en ny magbild men så glad när du lägger upp nya. hoppas du fortsätter med det o den här bloggen

Usch! Man blir bara äklad! iaf jag! jag vill INTE ha sånan här kommentarer. Visst ofc vill/ska/får jag inte lägga ut alldeles FÖR utmmanande bilder. Men lixom, en bild på sån nya bikini är väl på gränsen tycker jag. Jag tycker lixom det är mer okej att kanske ta nån bild när man badar/är på stranden. Än att stå framför en webcam och ta kort. Det lixom är lite mkt tycker jag.
 
 
Men SNÄLLA vill INTE ha MER såna kommentarer! Usch fy och BLÄ.
 

Kommentarer
Postat av: Jassy Pedersen!

inte för att låta peddo, men du har fin mage och fina kurvor <333333333333
Hahahahahha!

2012-07-08 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0