Tillsammans med nån bara för att?

Om jag inte har tagit kärlek fel så blir man väl inte tillsammans med någon bara för att? Eller har jag fel? Säg till ifall att. Jag är singel för den som jag gillar gillar inte mig, och jag blir inte tillsammans med någon bara för att. Hoppas alla förstår det. Och hoppas att ingen annan gör det heller!

image description 

Löften är till för att brytas

Förhållanden är till för att det ska bli slut

Sånt sk*t tror inte jag på, och jag hoppas faktsikt att ingen annan heller gör det! Löften ska aldrig brytas, och jqg hoppas att förhållanden inte heller ska det. Anars är det ingen mening att vara tsm, heller hur? Och löften, vrf då säga alla hemlisar till sin bästis om man ändå bara vet varför h*n ska säga till nån? Jag har ingen jag kan lite på till 100% Eller jo 2 stycken. Men ingen mer. Jag har HUR många bästisar/kompisar som helst men jag vet tyvärr bara 2 som kan hålla dom här hemligheterna! Det är ju såklart skönt att känna att man kan det, men hur sjukt låter det inte om man säger " jag har 20 bästisar men bara 2 jag kan lite på till 100%". Om jag nu har typ 20 bästisar eller nåt, vill jag ominstone kunna lite på 7-10 stycken. Men det kan jag ju inte nu. Jag måste själv bedöma lite bättre på vad vänskap verkligen är! 

För mig är vänskap det viktigaste som finns! Utan vänskap har/finns det ingenting. Utan vänskap kom inte du och jag till utan vänskap kan man inte få en pojkvän/flickvän kompisar bästisar eller nåt annat! Jag har läst på storbloggarnas bloggar att dom får skit VARJEDAG?! Det är tyvärr sant. Att det finns småpoliser ÖVERALLT! Vart jag mig i världen vänder står det där små poliser i övermängder... Du och jag kan tyvärr inte göra någoting åt det, eller jo om inte du är en liten småpolis som zomar in på bilder och försöka hitta fel. Jag tror du är bättre än så!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0