Sorry for bad...

... update... Men har ju haft några inlägg. Idag blir mkt mer :) Kommer komma hem vid 3 idag, sen får vi se om jag gör ett litet snabbt inlägg innan jag går ut till stallet. Idag kommer jag bli länkad på två bloggar. Så vi får se hur många läsare jag har idag ;) Det kommer nog komma upp här på bloggen isåfall :) Har vart ute till hästarna en snabbis idag också. Sen böt jag om och åt frukost. Nu ska jag borsta tänderna och så. Vi hörs sen? Det kommer komma upp ett inlägg kl 14, och då måste ni kolla. Sjukt bra saker det dära asså. Kolla sen ;)

image description

Min outfit idag :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha...din snygga tröja;)<333333

2012-02-06 @ 08:20:39
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0