Orkar tyvärr inte...

... vänta längre med det här med bloggandet. Jag bloggar när jag har tid och lust, och ibland när jag hinner gör jag något tindsintällt. Bloggen kommer vara aktiv igen efter jag vart i stockholm ( måndag ) vi hörs sen då? Hoppas det, blir bättre nu än förr! ;) Hare bra nu, saknar er mina bloggläsare och bloggen.
Tar bara lite kort vad som händer idag.

Först gick jag upp klockan 6 för att dra iväg till, mammas jobb och sedan halv tolv åka iväg till stockholm. Kommer vara framme runt halv tre. Sen komma morfar och hämtar mig, sen ska jag till mormor och var där. Sen vet jag inte mkt mer. Blanader ihop allt. Men ska typ till Tilda och Jennifer på fredag elr lördag :) På söndag kommer jag hem, vet inte vilken tid, sen blir skola ;/ Mitt lov har gått... Men kommer saknar min ortoliga bästa häst Lords Piccolo! Han är bäst i hela jvla världen! Älskar honom grymt mycket. Nej skoja! Mest i hela världen.  Saknar dig redan ;(

image description

image description

image description 

/Emma




Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Hej!

Nu har jag lagt till dig i pinglistan och pingat din blogg. Du har ett mail på adressen du angav när du anmälde ditt intresse med vidare instruktioner.



http://headbang.nu/2012/02/20/vill-ni-ha-hjalp-att-fa-mer-besokare/



Ha en bra dag! :)

2012-02-22 @ 14:34:13
URL: http://headbang.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0