Min helg

Hej på er! :) sitter på bussen nu med Linnea. Har på NRJ i hörlurarna. Tänkte att jag skulle berätta min helg. Onsdag: i onsdags kom Evelina. Eller ja, jag fick åka hem till henne sen hjälpa henne med lite saker, typ att bära hennes dator när vi skulle till mig. Men aja, åkte till henne klockan 20.00 och vi var hemma hos mig typ 20.30. Vi flummade hela kvällen sen vid 12 satte vi på film, den var typ slut halv två, och sen somna vi två. Torsdag: vi vakna vid 09.30 och då gick vi ut och släppte ut hästarna. När vi var klara gick vi tillbaka till ridsportbutiken. Vi typ spela lite Wii och så. När vi hade spelat ett tag gick vi in och åt frukost. Sen gick vi ut till stallet och jag red och eve tittade. När jag var klar gjorde vi stallet och gjorde iordning pricken. Sen fick jag och gjorde iordning mig. Satte på mig kläder, och sminka mig. Sen packade jag väskan och mamma och jag skjutsade hem eve, sen åkte vi till Ica och handla. Jag träffade mina bäsrisar där. Oscar och Rikard. Haha fett roliga dom två killlarna är xD älskar er killar!<3 Men när vi hade handlat åkte jag till Linnea. Vi letade efter en låt till talangjakten i mellösa. Den är 20 april. VI SKA VINNA! :D nej men vi hoppas att det ska gå bra iallafall. Sen gjorde vi Ibte mycket mer. Vi kollade på en film, sen åt vi och efter det sjuk vi lite till. Klockan halv tolv hoppade i in ibduschen och duschade av oss lite snabbt. Hahah det sr lite roligt tyckte jag xD har aldrig duschat så sent... Men vi somnade jätte snabbt. Fredag: vi vaknade typ vid kvart öve 10. Vi hade inget att göra så vi åt frukost sen sjung vi lite till. Det är fett coolt för dom har mickar förstärkare trummor basar gitarrer och typ allt! Det var super kul! Sen bär vi öm och fixade oss! Och tydligen fick vi jätte bråttom så vi typ kasta i oss lunchen sen sprang vi till bilen och ja, då åkte vi till busshållsplatsen. Pappa kom och med lite mer pengar till mig, så nu har jag så det räcker :D nu sitter vi på bussen och är snart framme. Vi ska gå på bio och kolla på nya american pie! Haha kommer garva ihjäl mig ;o har fett torr humor jag. Men jaja sån är jag. Hinner Inte kolla igenom vad jag skrivit så det är säkert konstiga ord och stacfel. Men ahhh, ha det så bra så hörs vi senare ;)

Kommentarer
Postat av: sofia vardag&foto

hej! vad fin blogg ! :)

2012-04-06 @ 17:07:08
URL: http://fiiaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0