Killar/boys

Killar/boys/män och andra varerlser. ja, killar pojkar alltså. Detta inlägget handlar lite om pojkar-killar. Ja, jag inte vad dom vill bli kallade för. Men nu kallas dom killar. Iaf, nu kommer lite måste saker en kille ska vara/ha ifall han ska va tsm me mig (det ska inte låta kräset elr fjortis aktigt nu!)

* Han ska svara på sms. Det är det VITKITASTE. Eller nej, det är nog att ha kontakt. Men asså om man inte har kontakt är det väl inte så kul att vara tsm em han då. det tycker iaf inte jag utan jag vill att han ska svara på sms. Han ska inte bara svara på sms utan han ska också skicka sms lite sådär helt random. Bara skicka ett sms och skriva *jag älskar dig så galet mycket du är det bästa som har hänt mig". Sånt är 7 charmigt!

* Han ska ha ett gulligt/fint leende. Jag vill att min kille sk aha ett gulligt/fint leende. Fast iförsig så kan inte killen bestämma hur han ska se ut. Men jag faller oftast också för att han har fint leende, inte bara för att han är snygg eller snäll utan också för hans leende. Så dom som jag vill/blir tsm me har ett fint/gulligt leende :)

image description

* Han ska ringa. Han ska ringa NÄR som helst. Det är SUPER gulligt. Typ på skolan elr när som helst. Om man har lektion ska man gå ut från lektionen med ett leende på läpparna och svara. Eller ja, jag skulle lätt svarar ifall min kille ringde mig på skolan. Om jag hade lektion,när jag böt om från gympan,när jag åt mat elr när som helst! Om man frågar killen innan man blir tsm me den "brukar du ringa" om han säger nej, så är han nästan helt borta om han säger ja, så är det 5000 gånger större chans att jag blir tsm me han. Jag gillar honom mycket mer då... Konstigt, men sant.

* Han ska inte kommentera alla bilder på fb. Min kille ska inte haft typ 5 stycken tjejer han vart tsm me innan mig, och har typ skrivit "omg vad söt"  "du är världens sötaste älskling" och hållt på. Nada, det går fett bort för mig! Gilla bilder är en annan sak. En HELT annan sak. Hellre att han gillar alla andras tjejers foton än att han ska kommenterat alla han vart tsm med! Inte dirket för jag vill att han ska gilla lla andras foton då, men det kan man ju inte bestämma! 

* Han ska inte vart en player! Öhhh? Player? Vet inte vad det är för umgås inte med player tjejer/killar spelar ingen roll! Bara inte nån är en player så äre okej (menar som kompis) Pojkvän-player? Neeej, går inte ihop vah? Min kille ska inte vara en player. Aldrig nånsin! Player går också fett bort för mig! han för såklart INTE behandlat sin andra tjej som skit heller! Never-ever! Tror inte nån vill bli tsm me nån som behandlar en som skit. Sen finns det såklart dom finns blir behnaldade som skit av sina pojkvänner. Ett tips kommer nu. GÖR SLUT! Och det tipset är ett VÄLDIGT bra tips kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0