Im in miami bitch


Kommentarer
Postat av: Alicia

SV; puss älk,:***

2012-04-26 @ 15:10:21
URL: http://liivetjustnu.blogg.se/
Postat av: Arbababen

asså emma, vill inte såra dig men asså tro inte för mycket om dej själv! Asså har hört ryckten om att du har sökt in till mikas i stockholm (ja du har bloggläsare i gbg också..) men asså det är typ för ungdommar och vuxna? + asså you have 2 mutch självförtroende. Typ lixom: HIHI jag heter emma englund! jag är jääätte snygg! det får det får andra på mindre självförtroende! Just say it lixom! anyway bli inte arg jag älskar dej! Men min kusins bästavän är "modell" och hon följer dej och har sakt att du sko jobba ¨på att

*posera naturligt

*va inte så spänd, slappna av och le!

och att dra upp tröjan för alla bryr sig

nog inte om din BH och sist

Noppa ögonbrynen! tycker hon!

Jag tycker redan du är vacker :) men för mkt

självförtroende!

Ps. Sluta härma Nellie Berntsson (posera nt som hon)

Ds.



2012-04-30 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0