Även fast jag inte bloggar äre bra statestik... scary

Sorry för att jag inte bloggat, men ja, bloggar när jag kan ;) Är ganska jävla förbannad på blogg.se för den dampar! Kan inte lägga upp videosar :'( Dööö blogg.se! Nej men jaja är iaf skita förbannad, men aja, är alltid förbannad på min dator -.- Min outfits igår



Och den här bilden fick 50 likes (y)



lilla snygga jag! Det handlar om självfötroende! Och ja, jag har det. Men kanske inte alltid. 

Nu har jag hört att det pratas j*vligt mycket om mig p.g.a en sak... Och ja, stay strong. Ha fötterna på marken, stå stadigt och ta ett steg i taget och skit i vad alla andra säger/tycker/tänker om dig. Även dom där lilla haters.

Ja, men ha fötterna på marken, stå stadigt och ta ett steg i taget och skit i vad alla andra säger/tycker/tänker om dig... Ni ska få se att jag kommer ha det tatuerat det någontans på kroppet när jag är 18!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du gjort din design själv, eller tagit den från någon hemsida med gratis designer? :) (Alltså, inte headern)

2012-04-01 @ 12:58:05
Postat av: Sandra Englund

Nej, ha fötterna i himmlen Gunilla ;)

2012-04-01 @ 15:20:34
URL: http://sandraenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0